loading...

املاک

ایلیا بازدید : 74 یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

خرید و فروش آپارتمان در پونک

 

قیمت خرید و فروش آپارتمان در پونک معمولا نسبت به سایر مناطق تهران از قیمت پایین تری برخوردار است. به طور کلی قیمت خرید و فروش آپارتمان در پونک بستگی به چند عامل دارد یکی متراژ یکی موقعیت مکانی و یکی سال ساخت آپارتمان و همچنین لوازمی که در آپارتمان به کار رفته است قیمت خرید و فروش در آپارتمان معمولا متغیر است. در فروش آپارتمان ممکن است که فردی عجله داشته باشد که ملک یا آپارتمان خود را بفروشد در این صورت ممکن است آپارتمان خود را با قیمت پایین تری نیز بفروشد بنابراین به طور کلی خرید و فروش آپارتمان قیمت ثابت و مشخصی ندارد و متغیر میباشد. امروزه با توجه به گران شدن قیمت منازل از جمله آپارتمان خرید و فروش به میزان پایین تری نسبت به سال های گذشته رسیده است اما همچنان بازار خرید و فروش مسکن رونق دارد.

 

افرادی که واجد شرایط خرید آپارتمان هستند

افرادی که موقعیت خرید آپارتمان را دارند کسانی هستند که در راه کسب و کار املاک و مستغلات هستند. البته این به نظر بسیار واضح است و ممکن است این را زمانی متوجه شوید که تعداد افرادی که قصد فروش کالاها مانند مجتمع های آپارتمانی را دارند به افرادی که علاقه مند به خرید آپارتمان هستند اصلا یکی نیست به طور مثال کسی که برای مدت طولانی در روستا و یا خانه ی ویلایی زندگی کرده است بسیار سخت است که در آپارتمان هایی زندگی کند که قوانین مشخصی دارند. افرادی که احتمالا در موقعیت خرید آپارتمان قرار دارند، توجه داشته باشید که داشتن میزان پولی که می توانیدبا آن مجتمعی که مد نزرتان است را خریداری کند، واقعا معیار قوی برای تعیین اینکه چه مجتمعی را می توانید خرید کنید و چه مجتمعی را نمی توانید خرید کنید است.

 

خرید و فروش آپارتمان در پونک

خرید و فروش آپارتمان در پونک

 

نحوه خرید آپارتمان

برای خرید آپارتمان در اولین گام باید این مطلب را مد نظر داشته باشید که چه مقدار میتوانید  هزینه کنید و اینکه با توجه به میزان پولی که دارید آیا میتوانید آپارتمانی که مد نظرتان است را خریداری کنید یاخیر دومین گام این است که در منطقه ای که مد نظر شما است به چندین مشاور املاک جهت مشاوره مراجعه کنید زیرا در املاک فایل های زیادی وجود دارد که مشاوران املاک میتوانند با توجه به میزان پولی که میتوانید هزینه کنید شما را راهنمایی کنند بنابراین مراجعه به املاک و مشاوره گرفتن بهترین راهکار برای خرید آپارتمان می باشد گام سوم جهت خرید آپارتمان این است که شما آپارتمان را از نزدیک ببینید و تمامی امکانات آپارتمان را برسی کنید و در آخر اگر آپارتمان مد نظر بود به املاک جهت عقد قرار داد و خرید آپارتمان مراجعه کنید.خرید و فروش آپارتمان در پونک را اینگونه میتوان انجام داد.

 

نحوه فروش آپارتمان

فروش آپارتمان معمولا باید توسط سایت های مورد نظر یا املاک صورت بگیرد برای فروش آپارتمان خود شما میتوانید مشخصات آپارتمانتان را که شامل متراژ ، امکانات آپارتمان ، موقعیت مکانی است را در اختیار املاک و سایت های مورد نظر برای فروش ملک خود قرار دهید خرید و فروش آپارتمان در پونک در املاک های محدوده پونک انجام می شود در هنگام فروش آپارتمان باید دقت داشت که حتما در املاک معتبر و با عقد قرار داد انجام شود و حتما قبل از اینکه قیمتی را برای فروش آپارتمان خود تعیین کنید که با تمامی قیمت های املاک و سایت ها مقایسه کنید و در نهایت قیمت صحیحی را جهت فروش ملک خود ارائه دهید.به طور کلی فروش آپارتمان باید در راستای نفع  خریدار و فروشنده صورت گیرد تا هم خریدار از خرید خود رضایت داشته باشد و هم فروشنده از فروش خود رضایت داشته باشد.

 

خرید ساختمان های آپارتمانی

خرید خانه های آپارتمانی، زمانی بود که مردم در مورد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات فکر می کردند.و آن را به عنوان یک سرمایه گذاری به حساب می آوردند.

بگذارید این دو را در نظر بگیریم.

۱٫ هنگامی که یک ساختمان آپارتمان را خریداری می کنید، رقابت بسیار کمتری دارید. شما یکی از تنها چند سرمایه گذار در بازار خود هستید.

۲٫ خرید ساختمان های آپارتمانی شما را وادار میکند که پول زیادی را پرداخت کنید . قیمت خرید شما با فروش یکی نیست چون قطعا بعد از چند وقت دچار تورم میشود و قظعا قیمت خانه شما بالا خواهد رفت.

۳٫ اگر هدف شما تبدیل شدن به آدمی ثروتمند است، قطعا خرید و فروش خانه شما را به این هدف با سرعت بیشتری میرساند

۴٫ خرید ساختمان های آپارتمانی به شما امکان می دهد تا به مقادیر کمتری دست یابید، و هزینه های هر واحد کاهش می یابد.

 

خرید و فروش آپارتمان در پونک

خرید و فروش آپارتمان در پونک

 

خرید آپارتمان راهی برای سرمایه گذاری

خرید آپارتمان میتواند راه بسیار مناسبی در جهت سرمایه گداری شما باشد به عنوان مثال وقتی که شما ساختمانی را خریداری میکنید و مبلغی را بابت آن میپردازید و شاید تغیراتی را در آپارتمان حاصل کنید همانطور که زمان میگذرد قیمت آپارتمانی که شما خرید کرده اید هم افزایش پیدا میکند و این میتواند یک سرمایه گذاری عالی برای کسانی باشد که قصد خرید ملک دارند اگرچه که افراد بسیاری هستند که از این راه در آمد زایی میکنند و شغل اصلی آن ها به حساب می آید لازم به ذکر است که بدانیم که شغل هایی که بع اصطلاح بیزینس مسکن است بسیار پر در آمد است زیرا اینگونه افراد تعداد زیادی مسکن خرید میکنند و بعد با قیمت های بالاتری به فروش می رسانند سرمایه گذاری در ملک سرمایه گذاری بسیار پر درآمدی است که معمولا افرادی که املاک دارند بیشتر در این زمینه فعالیت میکنند.

 

موقعیت مکانی پونک جهت خرید آپارتمان

پونک منطقه ای در غرب تهران است که از لحاظ موقعیت مکانی بسیار جایگاه خوبی دارد این مطلب از آن جهت گفته شد که هم مراکز خرید و فروشگاه نزدیک به این محل فراوان یافت میشود و هم از نظر رفت و آمد به مرکز شهد تمام وسایل نقلیه مورد نیاز را دارد . بوستان پاساژی است که در پونک واقع شده است و دارای مرکز خرید های فراوان است بنابراین اگر قصد خرید آپارتمان در پونک را دارید مطمئن باشید که گزینه ی درستی را انتخاب کرده اید.

ایلیا بازدید : 42 یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

خرید و فروش مستغلات در پونک

 

چنانچه قصد خرید و فروش مستغلات در پونک را دارید توجه داشته باشید که هنگام مذاکره با یک فروشنده، پیشنهاد معقولی ارائه دهید. اغلب زمان ها، افرادی که در تلاش برای ایجاد معامله ای بسیار پرخاشگرانه هستند و صرفا به منفعت خود توجه میکنند و طرف مقابل را فراموش میکنند.در حالیکه شما باید یک مذاکره ی دو طرفه انجام دهید. اما شما باید در عین حال زیرک و توانا در مذاکره و معامله باشید. اگر شما درحال خرید و فروش مستغلات و یک معامله ی پرسود هستید میتوانید از وکلای با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. آنها به احتمال زیاد با توجه به تجربه بالا و تسلطی که بر مسائل حقوقی و معامله ای دارند میتوانند معامله ای بسیار بهتر از شما انجام دهند.

 

نحوه خرید و فروش مستغلات در پونک

 

قبل از خرید و فروش مستغلات در پونک حتما به خوبی تحقیق و جسنجو کنید. این تحقیق باید در زمینه ی قوانین خرید و فروش ملک و مستغلات و منطقه ی آن و قیمتش باشد. بعضی از مردم سعی می کنند تا در بازار املاک و مستغلات خیلی سریع شرکت کنند و بی گدار به آب میزنند. همین عجله و عدم تحقیق درست آنها موجب ایجاد نتیجه ی بد در معامله میشود و پول زیادی را از دست می دهند. بنابراین، نحوه خرید املاک و مستغلات برای سرمایه گذاری، بررسی تاریخچه هر ملکی است که شما در حال خرید آن هستید، و همچنین تمام جنبه های مجاور آن.

یک راه عالی برای شروع خرید و فروش مستغلات  انجام یک تحقیق جامع و کامل راجب این محله،میزان سودی که میتوان از هر ملک بدست آورد و قیمت آن میباشد. این تحقیق باید کاملا سازماندهی شود. شما میتوانید این تحقیق را از طریق منابع مختلفی جمع آوری کنید.یعنی از طریق مشاورین   معتمد و باتجربه و افرادی که در کار خرید و فروش مستغلات  هستند و تجربه ی کافی دارند.

 

خرید و فروش مستغلات در پونک

خرید و فروش مستغلات در پونک

 

 

تکنیک مقایسه بین املاک و مستغلات مختلف

 

پس از جستجوی کامل بین املاک و مستغلات جهت خرید و فروش مستغلات  حالا میتوانید برای خود از تحقیقات و جستجوهایی که انجام داده اید،یک لیست تهیه کنید. و بین املاک و مستغلات مختلف یک مقایسه ی حرفه ای انجام دهید. توجه داشته باشید محدوده رقابت بخش مهمی از روند است، بنابراین این را حتما در گوشه ی ذهن خود داشته باشید.

 

خرید و فروش مستغلات در پونک

خرید و فروش مستغلات در پونک

 

 

مذاکرات بر سر خرید و فروش مستغلات در پونک

 

در روند خرید و فروش مستغلات  حواستان باشد که قبل از امضای قرارداد مذاکرات کاملی را با طرف مقابلتان انجام دهید. چرا که در این روند حتما انتظاراتی به وجود می آید- و شما باید توجه داشته باشید آیا شما این انتظارات تعیین شده را میتوانید برآورده کنید یا خیر. صحبت و مذاکره راجب این انتظارات به این دلیل حائز اهمیت است که شما نمی خواهید با توقعات مشتریان که بدون مشورت با شما تصمیم گرفته اند ، غافلگیر شوید. در این زمینه یک مشاور املاک خوب به عنوان فرد بی طرف میتواند شما را کمک کند چرا که آن ها به خوبی میدانند که چه زمانی برای این کار مناسب است. آنها این امکان را ایجاد میکنند که مشتریان بلافاصله از تغییرات بوجود آمده با خبر شوند و انتظارات جدید را با شفافیت و قاطعانه مطرح می کنند. 

 

قیمت خرید و فروش مستغلات در پونک

 

چنانچه کار خرید و فروش مستغلات  حرفه و تجارت شما میباشد بنابراین پول مسئله ی مهمی برایتان به شمار میاید. این معاملات املاک و مستغلات به بیان دیگر وسیله امرار معاش شماست.بنابراین به خوبی لیست قیمت ها را دربیاورید و درباره ی قیمت خرید و فروش مستغلات تحقیق و جستجو کنید. همچنین هنگام مذاکره بر سر قیمت نهایی انعطاف پذیری فقط تا حدی خوب است و بیشتر از آن ممکن است شمارا متوجه ضررهای بسیاری بکند. حواستان باشد که هنگام معامله و پرداخت کمیسیون،مبلغی اضافه تر از آنچه هست نپردازید.

 

 

خرید و فروش مستغلات در پونک

خرید و فروش مستغلات در پونک

 

خرید وفروش مستغلات در پونک 

سایت مسکن همایون با راه اندازی بخش آگهی خرید و فروش سعی دارد کسانی که قصد خرید و فروش ملک و مستغلات  را دارند را در کنار یکدیگر جمع کند و با در اختیار گذاشتن محفلی تمام اطلاعات لازم خریدار و فروشنده را به طور شفاف بیان کند. خرید آپارتمان در پونک ، فروش آپارتمان در پونک ، فروش زمین در پونک ، فروش ویلا در پونک همگی جز حیطه ی سرمایه گذاری بر روی املاک در منطقه زیبای پونک می باشند

ایلیا بازدید : 45 یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دفتر فروش برج جام جم همت

دفتر فروش برج جام جم همت تمامی فعالیت های خود را در فضای مجازی و اینترنت نیز انجام می دهد . امروزه اکثر مردم در اینترنت فعالیت دارند بنابراین بیزینس در اینترنت کاری بسیار کاربردی است روز به روز مردم به سوی کارهایی که با اینترنت و به صورت آنلاین و با سرعت بالایی انجام می شود سوق پیدا میکنند چون هم نیاز به مراجعات حضوری ندارند و هم با سرعت و دقت بالایی همراه است بنابراین دفتر فروش برج جام جم همت هم تمامی فعالیت های خود را در اینترنت انجام می دهد تا هم افراد بیشتری را جذب کند و هم کار خود را با سرعت بیشتری پیش ببرد. به طور کلی امروزه هر بیزنس و کاری که با اینترنت انجام شود با موفقیت و در آمد بالایی همراه است زیرا مردم امروزه به دنبال کارهای سریع که در مدت زمان کوتاهی انجام شود هستند.

 

امکانات برج جام جم همت

مانند تمام برج هایی که در جای جای تهران قرار دارند برج جام جم همت هم دارای امکانات مختلفی است مانند سیستمی که تردد را کنترل می کند ، شوتینگ زباله ها و پسماند غذایی ، برق اظطراری که در مواقع ضرور برق به سرعت وصل شود ، استخر و سونا و جکوزی ، سالن و باشگاه های ورزشی ، سالن های تئاتر و همچنین سرویس اینترنت رایگان و موقعیت مکانی که برج جام جم همت دارد و امکاناتی که در هر واحد وجود دارد از قبیل پارکت و سیستم گرمایشی و سرمایشی که سراسر واحد طراحی شده و واحد های تجاری که در برج تئبیه شده است و همچنین دفتر فروش برج جام جم همت که برای خرید و فروش برج فعالیت زیادی دارد. با توجه به اینکه برج جام جم همت امکانات بالایی دارد مردم را به خرید واحد های تجاری و واحد های اداری سوق میدهد .

 

قیمت فروش واحد مسکونی در برج جام جم همت

برای اینکه از قیمت واحد های مسکونی در برج جام جم همت با خبر شوید باید به دفتر فروش برج جام جم همت مراجعه کنید . در دفتر فروش برج جام جم همت افرادی به عنوان مشاور هستند که از تمامی قیمت ها و مسائل مربوط به فروش برج اطلاعات دارند شما با مراجعه به این افراد میتوانید قیمت های مناسبی را دریافت کنید و با توجه به میزان هزینه ای که مد نظرتان است واحد مسکونی مناسبی را خریداری کنید معمولا با توجه به متراژ و امکاناتی که واحدهای مسکونی دارند قیمت متفاوتی نیز دارند باید حتما توجه داشته باشید که واحدی که خریداری میکنید امکانات کاملی را داشته باشد و با توجه به میزان هزینه ای که انجام می دهید واحد مسکونی مناسبی را دریافت کنید . به طور کلی واحد مسکونی در برج جام جم همت قیمت ثابت و مشخصی ندارد و متغییر است .

 

 

دفتر فروش برج جام جم همت

دفتر فروش برج جام جم همت

 

قیمت فروش واحد اداری در برج جام جم همت 

برای اطلاع از قیمت فروش واحد اداری در برج جام جم همت بهتر است که به دفتر فروش برج جام جم همت مراجعه کنید زیرا مشاوران زیادی که اطلاعات دقیق از قیمت ها دارند شما را راهنمایی خواهند کرد . به طور کلی فروش واحد اداری در برج جام جم همت قیمت ثابت و مشخصی ندارد زیرا قیمت به چند عامل بستگی دارد اولین عامل این است که فروشنده  اطلاع دقیقی از قیمت فروش سایر واحد های مسکونی برج داشته باشد دوم این که با توجه به امکاناتی که واحد مسکونی دارد قیمت تعیین شود و اینکه حتما مبلغی برای دادن تخفیف به خریدار وجود داشته باشد معمولا مشورت با مشاورانی که در دفتر فروش فعالیت دارند کمک بسزایی در فروش و یا خرید واحد تجاری و یا اداری برج خواهد داشت . پس قبل از خرید یا فروش واحد با مشاوران دفتر فروش برج مشورت کنید .

 

دلایل خرید واحد مسکونی در برج جام جم همت

واحد های مسکونی که در برج جام جم همت قرار دارند از امکانات بالایی برخوردارند یکی از این امکانات که حائز اهمیت است موقعیت مکانی برج می باشد . واحد های مسکونی برج جام جم همت دارای طراحی خاصی هستند کف این واحد ها پارکت به کار رفته است که معمولا دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی اتوماتیک است که در فصول سرد سال سیستم گرمایشی باعث گرمای منزلتان میشود و در فصول گرم سال سیستم سرمایشی هوای سرد و مطلوب را در اختیارتان قرار می دهد . تمامی واحد های مسکونی این برج دارای نماهای زیبا و سقف کاذب است که با نورهای مخفی زیبایی تزئین شده است به طور کلی تمام واحد های مسکونی برج جام جم دارای امکانات کامل رفاهی می باشد به همین خاطر هر خانواده ای که طالب خرید منزلی با رفاه و امکانات عالی است واحد مسکونی در برج جام جم را انتخاب میکند.

 

دفتر فروش برج جام جم همت

دفتر فروش برج جام جم همت

 

موقعیت مکانی برج جام جم همت

برج جام جم از نظر موقعیت مکانی جایگاه بسار عالی دارد بنابراین تعجبی ندارد که افراد بسیاری طالب خرید واحد های مسکونی و تجاری اداری در برج جام جم باشند. 

برج جام جم از یک سمت مجاور به اتوبان همت است  بزرگراه همت مسیر مناسبی برای رفت و آمد به مرکز شهر برای افرادی که در غرب تهران زندگی میکنند و افرادی که در برج جام جم همت زندگی میکنند است.

برج جام جم همت از سه طریق دیگر به بلوار عدل ، خیابان شهید مخبری و سردار جنگل ربط پیدا میکند . لازم به ذکر است که این مسیر ها هم مسیر مناسبی برای تردد کسانی که در غرب تهران زندگی میکنند و افرادی که ساکن برج جام جم همت هستند است .

به طور کلی از نظر جغرافیایی برج جام جم موقعیت مناسبی دارد و به همین دلیل استقبال بالایی از آن صورت گرفته است .

 

مشخصات کلی برج جام جم همت 

در ابتدا دفتر املاک برج جام جم همت یکی از برجسته ترین مسخصات این برج محسوب میشود .

مشخصات مکانی:

کشور : ایران     استان : تهران     شهر : تهران     منطقه : پونک ، سردار جنگل     

مشخصات کلی:

نوع ملک : آپارتمان     تعداد طبقات : ۱۹     تعداد واحد : ۸     

مشخصات واحد :

زیر بنا : ۹۰      شماره طبقه : ۲     تعداد خواب : ۲      آشپزخانه : اپن و ام دی اف      سرویس بهداشتی : ایرانی         کفپوش : سرامیک       تعداد خط تلفن : ۱

هم چنین این برج از لحاظ امکانات رفاهی در سطح بالایی قرار دارد و همچنین دارای امکانات دسترسی خوبی به مرکز شهر است قطعا این برج مکان مناسب برای سرمایه گذاری چه در زمینه اداری ، تجاری چهئ مسکونی میباشد

ایلیا بازدید : 66 یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

فروش کلنگی در پونک

 

مشکلفروش کلنگی در پونک و یا خانه های قدیمی در پونک به دلیل نداشتن بهینه سازی مصرف انرژی در تاسیسات ، از مواردی است که همیشه خریداران خانه های کلنگی به آن اهمیت می دهند و از مهم ترین نگرانی های مشتریان است و یکی دیگر از مواردی که خریداران به آن اهمیت می دهند قرار گرفتن قسمت های مختلف خانه های کلنگی است که دسترسی به بعضی جاهای  آن سخت است مانند :  سرویس بهداشتی  که در حیاط قرار داشت ، یا اتاقها کنار هم و روبروی پذیرایی قرار می گرفت ، اگر قرار باشد با خرید خانه قدیمی در آنجا ساکن شوید باید آن خانه را کامل باز سازی کنید تا بتوانید در آنجا زندگی کنید . 

 

نماسازی برای زمین کلنگی

کسانی كه ساخت‌ و ساز انجام می دهند می دانند که كه طراحی و زیباسازی  نمای ساختمان از اهميت بالایی برخوردار است و اگر شما می خواهید نمای ساختمان از زیبایی چشمگیر و چشم نوازی برخوردار شود باید هزینه های خود را به یک متخصص بسپارید  و اگر شما هیچ مدیریتی برای هزینه ها نداشته باشید هزینه ساخت شما به دو برابر می رسد ، طراحی و اجرای نمای ساختمان بايد براساس معماری ايرانی باشد . 

 

فروش کلنگی در پونک

فروش کلنگی در پونک

سرمایه گذاری در زمین کلنگی 

کسانی که در کار ساختمان سازی هستند و  هدف از خرید زمین کلنگی عبارتند از : بازسازی این خانه ها و فروش خانه ها با قیمت بالاتر ، مشارکت در زمان مناسب ، تخریب و ایجاد واحد های نوساز ، زمانی که قیمت کلنگی افزایش یافت می فروشند و … ، و قتی شما زمین را خریداری می کنید باید به سن خانه ، متراژ خانه و زمین ، مکان ملک ، زمان خرید ، قیمت خرید زمین ، سند زمین و … باید توجه کنید که هر یک از این مواردی که گفته شد در سرمایه گذاری خرید و فروش کلنگی تاثیر بسیار زیادی دارد . 

 

قیمت فروش کلنگی در پونک

 امروزه قیمتفروش کلنگی در پونکافزایش پیدا کرده است و بررسی ها نشان می دهند که قیمت زمین کلنگی در پونک به متراژ زمین ، شرقی و غربی بودن ملک ، اسناد زمین و … بستگی دارد که مشتریان به هنگام خرید زمین باید توجه داشته باشند . نماینده ی فروش کلنگی در پونک به شما کمک می‌ کند تا شما بتوانید از هزینه‌ هایی که قرار است برای خرید زمین کلنگی پرداخت کنید و شرایط فروشنده را در اختیار شما قرار می دهند . در چنین مواقعی شما می ‌توانید هزینه کمتری برای خرید زمین کلنگی پرداخت کنید . 

 

 

فروش کلنگی در پونک

فروش کلنگی در پونک

معایب طرح تفصیلی و فروش کلنگی

ملک های زیر ۱۰۰ متر فقط ۲ طبقه مجوز ساخت دارند و مناطق جنوب شهر تهران و شمال شرق تهران بیشتر در این طرح تفصیلی قرار دارند و کسانی که در قسمت فروش کلنگی در پونک هستند به این دلیل که طرح تفصیلی به این ملک ها تعلق نمی گیرد قیمت خود را به دو برابر رسانده اند و به آن ها مجوز پنج طبقه ارائه داده می شود و طرح تفصیلی در تهران تاثیر زیادی در ساخت و ساز خواهد گذاشت . 

 

منظور از کاهش رانت اطلاعاتی در زمین 

 منظور از کاهش رانت اطلاتی در زمین این است که زمین شما قابل دسترس بودن سامانه اطلاعاتی مانند مدارس ، مراکز خرید ، و … است و  طرح تفصیلی تهران برای همه ی مردم و حذف رانت اطلاعاتی و  واسطه گری از طرح ها و ضوابط مربوطه را می توان از دیگر ویژگی های این طرح  نام برد . به عنوان مثال مخابرات براساس این طرح می تواند تعداد کاربران نهایی در یک منطقه را پیش بینی کنند و براساس آن زیر ساخت های خود از قبیل کابل گذاری و کافو ها و تقسیم ها را انجام دهد تا مجبور نباشد به دلیل افزایش مشترکین مرتبا خیابانها و پیاده روها را کنده کابل اضافه یا تعویض نماید و قیمت فروش کنگی در پونک کاهش و یا افزایش میابد . 

 

فروش کلنگی در پونک

فروش کلنگی در پونک

 

کاهش بار ترافیکی و ارتقای محیط شهری

در طرح تفصیلی شهر تهران در راستای سیاست های کاهش بار ترافیکی پایتخت و ارائه تسهیلات به شهروندان در کمترین زمان و فاصله به محل زندگی یا محل کار آنها دیده شده است که ساختن  پارکینگ های عمومی از طریق اجرای طرح پارکینگ محله ، به ویژه در بافتهای فرسوده ، از جمله این موارد می باشد که علاوه بر گرفتن امتیاز طبقات پارکینگ عمومی ، امکان دریافت یک طبقه تجاری هم داشته باشد که در قیمت فروش کلنگی در پونک و دیگر مناطق تاثیر می گذارد .  

 

محاسن بازسازی کلنگی  

 محاسن بازسازی عبارتند از : هزینه بسیار کم در مقابل خرید یک آپارتمان جدید ، تغییر فضای داخلی منزلتان دقیقا مطابق سلیقه و خواسته تان ! رنگ و طرح کاشی ها ، دیوار ها ، آشپزخانه و همه چیز تحت کنترل شما خواهد بود ، زندگی کردن در خانه ای که چندین سال در آن بوده و خاطرات زیادی از آن دارید این مورد در علم روانشناسی ثابت شده است که انرژی مثبت بسیار خوبی به اعضای خانواده می دهد ، آشنایی چندین و چند ساله با اهالی ساختمان و محله ، ارزش ملک شما در بدترین حالت حفظ شده و در شرایط معمول بالا می رود و … از محاسن ساخت و ساز وفروش کلنگی در پونک است .

 

 

فروش کلنگی در پونک

فروش کلنگی در پونک

 

معایب بازسازی کلنگی   

معایب بازسازی عبارتند از : اگر خیلی زیاد با کمبود جا مواجه باشید ، میتوان با کمی تغییر در پلان فضای مفید بیشتری داشت اما قطعا نمیتوان مساحت را زیاد کرد ، اگر عمر مفید ساختمان شما رو به اتمام باشد ، بازسازی یک واحد ازکل  ساختمان به لحاظ مهندسی  فایده ای ندارد ، اگر ساختمان شما کلنگی باشد و مطمئن باشید که خریدار بعدی قصد ساخت دارد ، هزینه ای که بابت بازسازی میپردازید به ارزش ملک شما اضافه نخواهد کرد و … از معایب ساخت و ساز و فروش کلنگی در پونک است .

 امیدوارم از این مقاله بهرمند شده باشید و برای خرید و فروش ملک با کارشناسان مربوطه ما در ارتباط باشید .

ایلیا بازدید : 51 یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

رهن آپارتمان در جام جم همت

 

جستجو برای قیمت رهن آپارتمان در جام جم همت مسئله ی مهمی ست که باید حتما به آن توجه کنید. چون ممکن است قیمت های مختلفی که توسط مشاورین املاک و صاحبین ملک ارائه میشود شما را گیج و سردرگم کند. مسلما اگر قیمت رهن آپارتمان در این منطقه پایین باشد بسیار به شما کمک خواهد کرد و شما میتوانید در هزینه های دیگرتان صرفه جویی کنید.

اسباب کشی امری پردردسر و پر هزینه است. بنابراین قیمت رهن آپارتمان در جام جم همت مسئله ای حائز اهمیت است و شما نباید در این مورد بی گدار به آب بزنید.

 

امکانات رفاهی برای رهن خانه

 

یکی از نکات بسیار مهمی که باید جهت رهن آپارتمان در این منطقه در نظر بگیرید این است که آپارتمان شما در کدام منطقه‌ از شهر و با چه امکانات و شرایطی قرار دارد. بنابراین در این مواقع  شما باید مناطق را برای خود اولویت‌بندی کنید و سپس با توجه به شرایط و سلایق خود برای رهن آپارتمان اقدام نمایید.

این را به خوبی میدانید که هر منطقه‌ای از شهر دارای برخی مزایا میباشند و در کنار آن ممکن است دارای معایبی نیز باشد که باب میل شما نباشد. اما سعی کنید منطقه ای را انتخاب کنید که بیشترین نزدیکی را به شرایط شما داشته باشد. میتوان گفت برج جام جم همت امکانات رفاهی و شرایط بسیار خوبی برای سکونت در غرب تهران دارد.

 

رهن آپارتمان در جام جم همت

رهن آپارتمان در جام جم همت

 

 

شرایط رهن آپارتمان در جام جم همت

 

اگر بخواهیم اندکی راجب برج جام جم همت بگوییم باید گفت که این برج در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته است و برای رهن آپارتمان شرایط خوبی دارد. این برج از شرق بزرگراه همت به سمت غرب، ابتدای منطقه سردار جنگل قرار گرفته است. بنابراین میتوان گفت شما در صورت سکونت در این برج میتوانید به دیگر مناطق و محله های تهران از طریق بزرگراه همت که یک بزرگراه شاخص و اصلی است، به راحتی دسترسی پیدا کنید.

برج جام جم همت دارای ۲۵ طبقه میباشد و دارای واحدهای مسکونی،تجاری و اداری در متراژهای مختلف میباشد. این برج بصورت مستقل دارای تمام امکانات داخل خود است و شما در صورت سکونت در این برج مجبور نیستید که برای تامین بسیاری از نیازهای روزمره ی خود مجبور به رفت و آمد و خروج از محدوده ی مجتمع نیستید.

 

رهن آپارتمان در جام جم همت

رهن آپارتمان در جام جم همت

 

امکانات رفاهی برج جام جم همت

 

بعد از مسئله ی رفت و آمد و موقعیت جغرافیایی آپارتمان جهت رهن آپارتمان در جام جم همتباید به مسئله ی وجود مراکز و اماکن رفاهی و خدماتی از قبیل،درمانگاه و بیمارستان،مدرسه، داروخانه، فروشگاه موادغذایی، بانک و … توجه نشان داد.

میتوان گفت برج جام جم همت در این زمینه در موقعیت خوبی قرار دارد. از بیمارستان های نزدیک سردار جنگل میتوان، بیمارستان امیر المونین، بیمارستان بهمن،بیمارستان لاله،بیمارستان آتیه و… اشاره کرد.

همچنین این منطقه دارای تعداد زیادی مدرسه در مقاطع مختلف میباشد.سایر امکانات از قبیل فروشگاه و تره بار و داروخانه نیز در این محله به وفور یافت میشود. همچنین برای تفریحات روزمره ساکنین این برج میتوانند از فضای سبز بوستان نهج البلاغه جهت گذراندن وقت یا پیاده‌روی‌هایشان استفاده کنند.

 

 

رهن آپارتمان در جام جم همت

رهن آپارتمان در جام جم همت

 

 

دسترسی های برج جام جم همت

 

اگر شما شاغل هستید و به هردلیلی مجبور به رفت و آمد روزانه در سطح شهر هستید هنگام رهن آپارتمان، باید به ساعات اوج ترافیک و میزان ازدحام و شلوغی نیز توجه کنید. همانطور که میدانید برج جام جم همت در جوار اتوبان همت میباشد و این اتوبان در ساعاتی از صبح و بعد از ظهر دارای ترافیک سنگین و نیمه سنگین میباشد. همچنین ممکن است نزدیک بودن آپارتمان شما به اتوبان همت که اتوبانی پر رفت و آمد و دارای آلودگی صوتی میباشد در طولانی مدت موجب اذیت شدن افراد خانواده و به خصوص افرادی که تحت مراقبت میباشند اذیت کننده باشد.

بنابراین باید بدانید که علاوه بر تمام مزایای رهن آپارتمان در این منطقه ،شما باید به معایب آن نیز توجه کنید و تمام جوانب را در نظر بگیرید. علاوه بر این شما باید میزان دسترسی این برج مسکونی را به وسایل حمل و نقل عمومی و تاکسی نیز بسنجید.

اگر شما دارای ماشین شخصی نیستید و زمان فاکتور مهمی در شغل شما محسوب می‌شود این مسئله مهم است که در ساعات صبح تاکسی یا وسیله نقلیه ی عمومی در اختیار باشد.شما باید هنگام رهن آپارتمان در جام جم همت به نزدیکی آن به محل کارتان حتما توجه کنید.

 

امکانات برج جام جم همت

 

تمام این موارد ذکر شده برای خارج آپارتمان صدق میکرد. اما شما باید هنگام رهن آپارتمان ،به ویژگی ها و شرایط داخل مجتمع و همچنین داخل خود آپارتمان نیز توجه کنید. باید گفت که این برج ها دارای امکانات متعددی میباشد که در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره میکنیم. این برج ها دارای سیستم کنترل تردد میباشند که درواقع امنیت مجتمع را تامین میکند.همچنین در جای جای آن دوربین های امنیتی و مدار بسته نصب شده است.

علاوه بر آن باید گفت که این برج ها به سیستم شوتینگ زباله مجهز میباشند.همچنین ساکنین آن میتوانند از امکاناتی مثل استخر،سونا و جکوزی اختصاصی،سال های ورزشی بسیار مجهز برای خانم ها و آقایان،سرویس اینترنت adsl اختصاصی و سالن آمفی تئاتر میباشد که مزایای فوق العاده ای به حساب میایند.همچنین شما باید قبل از رهن آپارتمان در جام جم همت راجب حق و حقوق خود در استفاده از این امکانات اطمینان حاصل کنید.

 

رهن آپارتمان در جام جم همت

رهن آپارتمان در جام جم همت

 

امکانات داخل منزل

 

پس از بررسی تمام امکانات و شرایط بیرون از آپارتمان، درنهایت باید به همراه یک مشاور املاک مطمئن و راهنما و یا صاحب ملک برای بازدید آپارتمان بروید و به خوبی تمام جوانب آن را بررسی کنید. نورگیر بودن و جهت گیری ساختمان یکی از مسائل حائز اهمیتی است که باید در انتخاب خود لحاظ کنید.همچنین از وجود کمد دیواری به اندازه ی کافی و انباری مطمئن شوید تا هنگام جای دهی وسایلتان به مشکل برنخورید.

هنگام بازرسی خانه مطمئن شوید که هیچ قسمتی از خانه از جمله دیوار ها،سقف یا داخل کمد دیواری رطوبت نداشته باشند. در صورت وجود هرگونه خرابی در تاسیسات یا شیرآلات و یا هرگونه خرابی دیگر با صاحب ملک راجب آن صحبت کنید و راجب تعمیرش به توافق برسید.وجود کابینت به اندازه ی کافی نیز مزیتی غیرقابل انکار برای هر خانه ای محسوب میشود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 778
  • بازدید کلی : 2,692