loading...

املاک

اجاره آپارتمان در جام جم همت

ایلیا بازدید : 224 یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

اجاره آپارتمان در جام جم همت

 

مهم است بدانیم که اگر قصد اجاره آپارتمان در جام جم همت را دارید بسیاری از هزینه های جانبی از دوش شما برداشته خواهد شد. آسیب های جزئی یا مشکلاتی که ممکن است در طول زمان متوجه هر خانه ای شود یکی از باگ های آن محسوب میشود که هنگام اجاره ی منزل این باگ از میان میرود. برخی از شایع ترین این آسیب ها عبارتند از نشت، مشکلات با دیوار معمولی،مشکل در تاسیسات و شیرآلات یا مبلمان آسیب دیده. برطرف کردن تمام این مشکلات در صورتیکه بطور طبیعی و به علت فرسودگی ایجاد شود به عهده ی صاحب خانه میباشد. اما اگر این آسیب ها توسط مستاجر ایجاد شود طبق توافق دوطرف وظیفه ی مستاجر است که آن را برطرف کند.

 

اجاره آپارتمان در جام جم همت

اجاره آپارتمان در جام جم همت

 

عوامل مرتبط با اجاره آپاتمان

 

اگر شما صاحب ملک هستید و میخواهید آپارتمان خود را اجاره دهید بسیار مهم است که مستاجر مناسب پیدا کنید.زیرا نگهداری درست از امکانات خانه، پرداخت به موقع اجاره، رفتار درست با ساکنین ساختمان و عدم ایجاد مزاحمت ، عدم استفاده ی نادرست از خانه و انجام هرگونه کار غیرقانونی در خانه از ویژگی های یک مستاجر خوب میباشد. اگر مستاجر شما پیش از این در خانه ای در بلوک شما سکونت داشته می توانید از صاحبخانه های قبلی پرس و جو کنید و از آنها بپرسید که آیا این افراد مستاجر دارای ویژگی های ایده آل هستند.

 

امنیت محله ی اطراف خانه

 

در اجاره خانه ها، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که اطراف آن امن است و در صورتی که شما صاحب کودک هستید،باید محیطی با امنیت و فرهنگ مناسب برای پرورش کودکان انتخاب کنید.بنابراین حتما قبل از اجاره آپارتمان در جام جم همت، به درستی در محله ی اطراف آن تحقیق و جستجو کنید. گرچه اجاره آپارتمان در جام جم همت انتخابی مناسب و عاقلانه است زیرا این برج در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی قرار دارد.سکونت در این برج باعث می‌شود برای تامین بسیاری از نیازهای روزانه، مجبور به رفت و آمد در سطح شهر نباشید.

 

اجاره آپارتمان در جام جم همت

اجاره آپارتمان در جام جم همت

 

اجاره آپارتمان در جام جم همت

 

همانطور که گفتیم چنانچه قصد اجاره آپارتمان در جام جم همت را دارید باید بدانید که جهت دسترسی این برج سمت اتوبان همت میباشد که بزرگراه همت، یکی از اصلی ترین اتوبان های تهران است که رفت و آمد ساکنین غرب را بسیار راحت میکند. برج همت از سه سمت دیگر در مجاورت بلوار عدل، خیابان مخبری و خیابان سردار جنگل قرار دارد.

این خیابان‌ها هم همچون اتوبان همت مسیرهای مناسبی را در دسترس ساکنان برج قرار داده‌اند. اگر جهت تفریح و قدم زدن های عصرگاهی دنبال یک تفرج گاه مناسب هستید میتوانید از طریق مسیر بلوار عدل، به پارک پردیسان، بوستان نهج البلاغه و باغ‌وحش واقع در این منطقه به راحتی دسترسی پیدا کنید. این برج در مجموع ۲۵ طبقه داشته و واحدهای مسکونی، تجاری و اداری با متراژهای مختلف جهت اجاره دارد.

 

نیاز های ضروری در اجاره آپارتمان

 

چیز دیگری که باید در نظر بگیرید، منبع تامین انرژی های اساسی خانه است. هر کس در حال حاضر به برق برای انجام کارهای روزانه وابسته است و تامین انرژی پایدار قطعا مورد نیاز است. تقریبا برای تمام وسایل و قطعاتی همچون تلویزیون، مایکروویو، تهویه مطبوع، یخچال، فریزر و کامپیوتر که ما در خانه استفاده می کنیم از برق برای راه اندازیشان استفاده میشود. خانه های اجاره ای باید برق را به خوبی تامین کنید بنابراین همیشه قبل از تصمیم به اجاره ی یک محل، این مسئله را بررسی کنید.

یکی از اجزای ضروری دیگر خانه،تامین آب است. کارهایی که با آب انجام میشود مانند شستن لباس، شستن ظروف و مهمتر از همه سرویس و حمام است. بنابراین بهتر است تاسیسات و سلامت عوامل مربوط به آب را بررسی کنید.

 

اجاره آپارتمان در جام جم همت

اجاره آپارتمان در جام جم همت

 

قیمت اجاره آپارتمان در جام جم همت

 

شما میتوانید با مراجعه به مشاورین املاک آنلاین یا مشاورین املاکی که بصورت حضوری در این منقطه فعالیت میکنند،راجب قیمت اجاره آپارتمان در جام جم همت تحقیق کنید. در این برج ها انواع واحد های آپارتمانی با امکانات و متراژ های مختلف وجود دارد و نمیتوان قیمت واحدی برای آنها در نظر گرفت. اگرچه از نظر منطقه ای در یک سطح مشترک هستند و عواملی همچون دسترسی ها، امکانات رفاهی،دسترسی به حمل و نقل عمومی و…مشابه هستند اما متراژ ،حق پارکینگ، جهت گیری واحد نسبت به نورخورشید، نوع نقشه و پلان واحد،چند خوابه بودن و سایر امکانات جانبی در تعیین قیمت آنها تاثیر دارد.

 

روند اجاره آپارتمان در جام جم همت

 

این برج دارای ۲۵ طبقه و تعداد واحد بالا میباشد. بنابراین شاید انتخاب هنگام اجاره آپارتمان در جام جم همت اندکی دشوار باشد. اما با کمک مشاورین املاک فعال در این زمینه این روند تسهیل خواهد شد.اما انتخاب واحد تنها قدم اول برای پروسه ی اجاره آپارتمان میباشد. پس از آن شما باید طی قرار های حضوری با مالک پای مذاکره بنشینید. و راجب شرایط و قیمت اجاه صحبت کنید.اگر نسبت به این قوانین آگاهی کافی ندارید، بهتر است قبل از انعقاد قرارداد آن‌ها را مطالعه کرده و یا با افرادی که در این زمینه اطلاعات کافی دارند، مشورت کرده و راهنمایی‌های لازم را از آن‌ها بخواهید.

 

اجاره آپارتمان در جام جم همت

اجاره آپارتمان در جام جم همت

 

مسائل مهم هنگام انعقاد قرار داد

 

یکی از مسائل مهمی که حتما باید در اولویت راجب آن صحبت شود مدت زمان اجاره میباشد.چراکه مدت اجاره بعد از انعقاد قرارداد امکان تغییر ندارد.اگر هنگام عقد قرارداد از مدت زمان آن اطمینان کافی ندارید، سعی کنید قراردادهای کوتاه مدت یعنی ۶ ماهه ببندید تا اگر بعد از آن بازهم تمایل به ادامه ی سکونت داشتید میتوانید قراردادتان را تمدید کنید. علاوه بر مبلغ اجاره شما باید به فکر هزینه های جانبی همچون شارژ ماهیانه و هزینه‌های مشترک مقطعی نیز باشید و تکلیف آنها را مشخص کنید.

 

نوع قرارداد اجاره 

 

همچنین قراردادهای اجاره معمولا به دو نوع عادی و رسمی میباشند. قراردادهای عادی قراردادهایی میباشند که در یک قولنامه نوشته میشوند که دو نفر تحت عنوان شاهد قولنامه را امضا می‌کنند. همچنین این قولنامه ها در سه نسخه تنظیم می‌شود که یک نسخه از آن نزد مستأجر،یک نسخه نزد مؤجر و نسخه‌ی سوم نزد بنگاه املاک میماند. در صورتیکه قرارداد رسمی قراردادی است که بعد از تکمیل قولنامه در دفاتر اسناد رسمی به ثبت میرسد.

 

اجاره آپارتمان در جام جم همت

اجاره آپارتمان در جام جم همت

 

اساس محاسبه ی قیمت اجاره 

 

میتوان گفت معمولا محاسبه ی قیمت اجاره ی یک واحد دارای فرمول مشخصی میباشد. و آن درواقع یک پنجم یا یک ششم مبلغ کل خانه است اما ممکن است برخی افراد قیمت اجاره را طبق تورم یا سود بانکی محاسبه کنند و قیمت ها پایین و بالا شود. بهتر است برای اجاره آپارتمان در جام جم همت  یک مشاور املاک معتبر و قابل اعتماد را انتخاب کنید چرا که هم باعث می‌شود تا مبلغ قرارداد طبق اصول و عادلانه تعیین شود و هم نسبت به جنبه‌های حقوقی قرارداد شما را مطلع خواهد کرد. بنابراین اگر آشنایی کافی با روند اجاره آپارتمان ندارید حتما از یک فرد با تجربه کمک بگیرید.

 

راحت بودن جستجو در انتخاب خانه 

 

امروزه پیدا کردن یک خانه برای اجاره راحت است. شما دیگر مسافت های طولانی را طی کنید و بین مشاورین املاک بگردید. شما میتوانید به راحتی در اینترنت و برنامه های مختلف جستجو کنید و با دیدن عکس ها و اطلاعات دقیق در منزل به سادگی دنبال خانه ی مورد نظرتان بگردید. و با یک تماس ساده قرار ملاقات از منزل را تنظیم کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 692
  • بازدید کلی : 2,606